Philips 52 PFL 5605 H/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 52 PFL 5605 H/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

RenePrive 03-06-2011
Geschreven voor: Philips 52 PFL 5605 H/12

Dit toestel, aangeschaft via Redcoon, heeft voor mij alles wat ik nodig heb. Ik heb bijvoorbeeld geen behoefte aan een extra bril [voor 3D]. Het beeld is subliem, zeker als je naar HD uitzendingen of films kijkt. Ik was echter niet op de hoogte van het blijkbaar al langer bestaande probleem van het wegvallen van het geluid. Zo nu en dan en zeer onregelmatig valt het geluid weg voor enkele seconden of iets langer. Inmiddels een update van de software gedaan maar dat heeft geen resultaat gehad. Ik weet niet wat ik daar mee aan moet. Via de satellietontvangen op mijn harde schijf opgenomen programma's die op de Philips worden afgespeeld hebben geen problemen met het geluid.
De afstandsbediening en de menustructuur moet ik ook erg aan wennen, sommige items zijn moeilijk te vinden.

ralf2 28-03-2011
Geschreven voor: Philips 52 PFL 5605 H/12

Heb deze tv een paar dagen in bezit en ben zeer trots op dit mooie scherm.aanrader voor iedereen.De tv is veel mooier dan op het plaatje,dunne randen en de verhoudingen zijn super.

angel12 10-01-2011
Geschreven voor: Philips 52 PFL 5605 H/12

Ik heb 5 november j.l. deze lcd TV aangeschaft. Het is een mooi toestel met een verbluffend mooi beeld. Ik had twijfels over de grootte van deze TV maar het beeld van 132 cm kan ik iedereen aanbevelen, dit geeft namelijk een bijzondere kijk ervaring. Het geluid is redelijk maar via de home cinema set natuurlijk vele male beter. Ik heb de standaard beeld instellingen aangepast waardoor het beeld natuurlijker is en het energie verbruik ook nog eens veel minder is.
(voor instellingen zie link: http://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1279009235)

st01 16-12-2010
Geschreven voor: Philips 52 PFL 5605 H/12

Een mooi design TV met superbeeld, redelijk geluid en zeer lage stroomverbruik. In het algemeen een aanrader tegen een redelijke prijs (als je hem met de duurdere series van Philips vergelijkt).
Een paar klein minpuntjes: 1-) Eerst natuurlijk de afstandsonding sorry -bediening (gelukkig heb ik een universele afstandsbediening). 2-) Standaard instellingen voor beeld en geluid (vooral voor het beeld) zijn niet goed gedaan. Je moet ze zeker afstemmen voor een prima beeld. Anders kijk je naar een matig beeld!

fon145 13-12-2010
Geschreven voor: Philips 52 PFL 5605 H/12

Ik heb hem nu een paar dagen in mijn bezit en alles bevalt prima behalve de afstandsbediening. De afstandsbediening lijkt op die van de merkloze tv's! Beeldkwaliteit van de Tv is goed en hij heeft voldende geluidskwaliteit (het is echter niet superb). Echt mooi design en zonder Ambilight (dat heb ik niet nodig en de andere optie met Ambilight -8000 serie- is heel duur). Dus, als je een 52 inch goede TV zoekt voor een redelijke prijs, is deze Philips een heel goede kandidaat volgens mij..

fck1972 06-12-2010
Geschreven voor: Philips 52 PFL 5605 H/12

Voor een LCD toestel heeft deze philips een prima geluid. De full-HD beeldkwaliteit is ook super en je merkt dat onze vorige LCD al weer ruim 2! jaar oud was. De kleurdetails op deze tv zijn veel beter dan op mijn oude samsung Le40A656. Dit maakt het wel lastig om hem in te stellen zoals je wilt.
De mogelijkheden zijn beperkt, maar het belangrijkste: TV kijken, zit er op! De afstandsbediening is een ramp, maar daar heben wij gelukkig de logitech one voor.
En wij vinden hem een mooi design hebben.
Belangrijkste reden voor aanschaf was het grote beeldscherm icm het lage verbruik.

michael788 02-11-2010
Geschreven voor: Philips 52 PFL 5605 H/12

Heb de tv nu 2,5 maand en heb echt alleen maar problemen met de tv. Geluid valt zomaar weg tijdens tv kijken, als je overschakelt naar de computer moet je 5 minuten wachten. Ik heb al 6 updates moeten doen in 2,5 maand tijd, maar helaas zijn de problemen nog steeds niet weg.

Service van de reparateur (e-care) en philips zijn ook zeer en zeer slecht. 2 dagen thuis moeten blijven voor de monteur van e-care. De tweede monteur ging op de bank zitten en bekeek alle problemen en zei dood leuk "Hier kan ik niks aan doen" en weg was hij.

Let op! koop deze tv niet, je zal zo veel spijt krijgen!